Lediig

Hejhej. har "Egna studier" idag.. fast hittils har d inte blivit nåra studier för mej :/ har kollat på tv, på okänd diagnos på tv4 fakta. Väldigt intressant faktist :) Tänk att jag kan om 2,5 år hjälpa mskor att bli friska :D känner att ssk-yrket kmr passa mej peerfect :) Fast innan ja blir en sjuksyrra måste man ju PLUGGA .. :S :/ haha.

Igår kväll va ja & fika me sara, nattiie & alma . d va niiice :) & sen åkte vi t burger king & köpte på drive in haha. nee nu måste ja börja fixa mej. ska till stan snart , har möte me h&m kundtjänst halv 2 .. men innan dess måste ja upp t bäckäng & lämna syrrans fiol för hon glömde den hemma, smart :P Men ni får ha en bra dag . Pusuuja <3 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha ja exakt :D jag och sylvia deckade i skogen! HAHAHA så jävla sjuka! fan va kul det var endå. Ja visst är jag ;D <33 Loveyou! :)

2009-05-06 @ 11:02:32
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling där du kan vinna detta:



En fin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: emma härnqvist/perfektion

ingen fara :) tror att det blev den trettioförsta. hoppas att jag kan då.. ska på fotboll också men de löser sig alltid :)

2009-05-06 @ 14:58:00
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: ANNA

baaaby tack så mkt för smset :D:D

sweetheart! kan inte svara på sms ,

mitt comviq kompis har gått ut :/ haha.

LOVEYOOOU <3

2009-05-07 @ 17:09:04
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0