Hello

Vädret här i Borås trakten är verkligen inget att rekomendera.
I ena stunden är det kallt & nån timma senare e d skit varmt. Jaja man e ju van vid det här laget. Nu är det iaf INTE fint väder ute .. det är mulet & blåsigt . Imån ska det regna tyvärr.. fast jag & My bestämde oss för att ta en lunch ändå. Det ska bli mysiigt :)

Idag ska ja bannemej plugga.. det svåraste är ju att komma igång, men idag ska jag minsann ta tag i det. SÅDETSÅ ! Ha det så fint & håll tummarna för mej så att jag inte hittar på nåt annat att göra som är mkt roligare än min kära anatomi bok. :/  Besitos <3


Jag, Maj 08 -- >


Kommentarer
Postat av: anna

så söt bild :D



hade 24 st just den dagen men nu har det sjunkit lite igen ;P HAHA. Han ska åka till turkiet med sin familj. Jag är glad för deras skull men saknar honom redan, och det blir värre när han är så långt ifrån "/ PUSS <3

2009-05-20 @ 00:14:30
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0