Helgens piics

8 MAJ
Heej är så seeg efter helgen haha. I fredags va ja hemma hos Annii & fira hennes b-day tsm me massa andra babes :D & annis kille, hans bror & brorsans kompis :P D va riktiiigt kul ja loovar :D anna va så sööt & hade fixat massa maat, dricka & annat gott :D kunde inte vart bättre. Du är bääst sötnos <3 Här e lite piics :D









9 MAJ 
I lördags var d Sabiinas födelsedag som vi fira :D GRATTIS ÄLSKLING IGEN , i efterskott nu då :D haha . först va vi hemma hos emmi & förfesta & sen drog vi ut på xoy. d va jag, sabina, emmi, angelika, nattie & sara . D va riiktigt kul på xoy faktist. Inga vidare kommentarer om det haha . Men vi dansa söönder oss iaf :D Tack söötnosar för en riktigt lyckad kväll ! <3

GRATTIIS SABINA på 20 års dagen <3


Mee & Angelika :)

Emmi, Angelika, Sabina & Jag

10 MAJ

Efter xoy så kom min bebi & hämta mej. sen åkte vi hem t han & han laga snabb nudlar till mej haha :P sen sov vii :) sen när vi vakna så gick omer o köpte bröd & ja stekte ägg & sen åt vi frukost ute :) d va inte så jäätte varmt precis haha men d va mysigt :D & sen körde han mej hem. Han har snaggat sej precis så när vi kom hem till mej så ville papi ta kort på honom hahah för att d va fint väder ute oxå :P så omer fick leka modell en liten stund.. Papi älskar ta kort nämligen haha, fast på naturen.. så d va väldigt förvånande att han ville ta kort på omer hahah . såå det var min helg :) Puss<3




Kommentarer
Postat av: nadja luong

hej gums!! oj då när an inte hade stabilt internet kunde man inte kolla in din blogg så mkt. Nu har jag mobilt bredband så har nu haft en intressant läsning på din blogg ^^



vad ska du hitta på idag då?? vi hade ingen skola idag va?? ihiih

2009-05-11 @ 11:37:33
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Tina

verkar vart en härlig helg ;D



det e faktiskt jag & min syster som ska till turkiet :P



2009-05-11 @ 18:14:28
URL: http://tinaheterjag.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0