Du & Jag <3


Har varit tillsammans med den här killen nu i 2 år, 4 månader, 2 dagar, 20 timmar & 30 min . Genom dessa år har det alltid gått upp och ner.. har funnits stunder då vi inte litat på varandra & allt har bara vart skit . Men just nu litar vi på varandra fullt ut & det är därför det har funkat så länge. Ibland e han dum, ibland är jag dum.. & vi träffas inte så ofta .. :/ men fastän vi båda är knäppa ibland & att vårat förhållande inte alltid är underbart .. så är iaf en sak säker. när jag får va me dej då är ja lycklig ! JAG ÄLSKAR DIG OMER BEGZIC, AV HELA MITT HJÄRTA <3 // Din Heidi.

Kommentarer
Postat av: AMILIA K

Fint hår och namn du har!

2009-05-03 @ 23:32:42
URL: http://miilliisens.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0