18 maj



Godkväll sötnosar . Är skiiiit trött ! men har ftf inte gått & lagt mej haha . Satt me mami nyss & beställde grejer från Yves Rocher . Ja beställde en sån brun-utan-sol ansikts kräm som anni tipsat om på sin blogg hihi, så hoppas den fyller mina förväntningar nu :) haha. Min dag har bestått av:

- Föreläsning om matspjälkningssystemet 9-12
- Jobb på fritids 13.30-16.30
- Smågrupp 16.45-17.30
- Äta, Lata sej, kolla på talang 2009 & beställa varor från yves rocher :) 18-21.45
- Blogga 21.45-22.00
.. och snart SOOVA ^^


Morgondagens lista kmr (förhoppningsvis) endast bestå av föreläsning, plugg & kanske lite motion .. får seee :) Sov nu gott allihopa . Puss Puss <3


Kommentarer
Postat av: A N N A

mihi sötnos :D hoppas du blir nöjd gumman!

tack för att du bryr dig , jag mår bättre nu iallafall :) Ja det tycker jag med, det är så sant som det är sagt helt enkelt :D <3

2009-05-19 @ 00:40:40
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0