Underbar dag !

Ursäkta att följande inlägg innehåller fula små underrubriker.. men tänkte bara ni skulle hitta lättare i texten xD

Högklackade stövlar vid olämplig dag
Heeej alla underbara människor :D har haft en riktigt bra dag med varierade upplevelser haha. Först så tog jag bussen till stan 20 i 9 me min syster. min mor brukar köra mej ofta.. men JUST DEN HÄR DAGEN då hon INTE körde mej så skulle ja få för mej att ha på mej mina högklackade stövlar som ja typ aldrig annars har på mej. så fatta om ja fick ont i fötterna redan efter att ha gått ner för backen. & ni mskor som inte vet hur den här backen ser ut. . ja säger bara ni skulle dö! ja e van, har gått upp för den hela mitt liv (okej kanske inte då ja inte kunde ens gå xD).. men iaf ja har ftf inte accepeterat den haha. Den är feeet helt enkelt & låång :P så ja höll i min kära syster i armen ner för backen.. inte för att d kanske hjälpte lr nåt menmen haha. sen är ja inte så jäätte van att gå i högklackat heller. så nu vet alla om d ... lr aa alla som läser min blogg haha xD.

Morgonfika
sen när vi kommit till stan så sa siis att hon inte skulle börja förrän kvart i 10 så hon hängde me mej t HB & ja bjöd henne på morgon fika haha. mysigt vare iaf :) sen kom maral & vi satt & tjöta lite alla 3 men sen när katja stuckit så drog vi t bibblan & fixa d sista på studieuppgiften. Vi skulle bara fixa framsida, innehållsförteckning, referenser & läsa igenom allt .. men d tog ändå typ 4 timmar allt som allt haha fast sen va vi vääldigt sega i slutet & tjöta om annat haha.
 
DONUT vs. SUSHI.. va e godast? DONUUUUTEN såklart :D

Hemskaste smakupplevelsen nånsin = wasabi
Kl 14 nånting kom Sara t HB & hon hängde me oss & lämna in studieuppgiften till våran lärares fack :) sen drog vi ut & åt Sara N mee . & vi va på humör för att testa nåt nytt.. HMM ångrar att ja va på sånt humör ! för vi drog t restaurang EEST. Thaibuffén där va god :) men sushin... asså NEEE d funka verkligen inte för sara & mej . d va GROOOSE ! hahahaha. lr aasså allt smaka typ bara fisk & alger eeuuuw haha . Förlåt alla sushi älskare, men smaken e som baken xD . sen fick vi för oss att smaka på den gröna geggan = Wasabi . . asså d gåååår inte & beskriva smaken ! :O först smaka sara den & hon gjorde nåra fula miner haha.. ja ba neee men sara överdriver tänkte ja .. & sen när ja smaka på den ja ba SARAAA vf sa du inget ! hahaah . asså d va d vidrigaste ja NÅNSIN smakat på . d va typ en explosion i munnen lr nåt går inte & beskriva. så om ni inte smakat wasabi testa det ! & SNÄLLA säg va ni tkr ! hahah . FAST måste än en gång säga att thai maten va god, sällskapet va utmärkt & d va väldigt fin restaurang haha. & hade inte velat uppleva detta me nån annan än Sara <3 (d e nu ni ska tänka naaw)

Shopping
sen efter våran spännande (?) smakupplevelse gick vi runt i stan =) & sara köpte en jääätte fin sak som ja ska få i födelsedagspresent hiihoooo nu har ja tom skrivit d i bloggen. kmr inte glömma d sara , NEVER ! kmr läängta efter den ända till min födelsedag hahah :D d va bara för ja tjata om ja skulle köpa den lr inte som ja kom på henne att hon själv ville köpa den t mej.. så eftersom ja redan insett detta så köpte hon den när ja va mee . Blev så glad.. men NEJ ja får ju inte bli glad än för ja vet ju inte va ja kmr få (A) . Har redan glömt d hihi, NOOOT !
 

Film & myys
Kl 18 kom min älskling & hämta mej från stan.. meningen va att vi skulle plugga tsm. . men ja tänkte ÄSCH skit i plugget , nåån gång måste ja ju ägna tid åt honom oxå haha. d e ju inte kul & bara sitta bredvid sin flickvän hela tiden när hon pluggar :P så vi hade d jätte mysig.. Vi kollade bla på en film.. Just visiting. Den e riktigt rolig tkr ja iaf hehe.  SE DEN ! Älskar dej bebo <3

Nu ska jag sova..
aa om ni inte redan förstått det av den fula underrubriken .. så ska ja sova nu haha. Ha d fint allihopa :) Hoppas ni oxå haft en bra dag & njutit av det vackra vädret :) Puss puss ! LOTS OF LUUUV // Hääjdilaainen <3


Kommentarer
Postat av: Annnnaaa

ooohhh sushi!! hahaha jag kan riktigt se era miner framför mig. jag har ALDRIG smakat och tänker ALDRIG göra det :|| FY! <333

2009-03-18 @ 09:17:01
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: trees

oh neej, så vaar det inte alls ser jag nu :O du var söt i både brunt och blont hår iallafall! Vad trivs du bäst i?:)

2009-03-19 @ 09:35:55
URL: http://mangofisk.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0