Studieuppgift; check !

Hej idag 13:30 blev vi färdiga me d allra sista av vårat "kära" grupparbete om en vårdsituation i hemsjukvården. Det har varit en lärorik resa må jag säga.. där alla vi tre flickor har fått lära känna varandra bättre bland skratt, övertröttsamhet & hjärnsläpp. men måste tillägga att jag, maral & lisa utgorde ett utomordentligt duktig & effektivt team och jag är väldigt stolt över oss & våran arbetsinsats (sen HUR bra grupparbetet blev i slutändan vet jag inget om, men det kändes bra iaf) Dagen då vi alla sov över hos våran kära Shahram var väldigt mysig.. & den godaste upplevelsen av detta var ju iaf MAX special hamburger som maral beställde t mej haha såå krångligt var d :P & sen våran belöning på fredagen som bestod av : vitlökskroketterna, chicken nuggets & mangosåsen mums! :D Så flickor.. jag hoppas att detta kommer upprepas ett antal gånger framöver. Det skulle iallafall glädja mig oerhört om jag fick tillhöra denna kära arbetsgemenskap i 3 år. Vi ska kämpa tillsammans i vått & torrt , riiight Liisa Fisa & Shahram ? xD

Heere is some PICS :)

Preciiis i början av arbetet börja datorn cepa sej. så maral & Lisa skulle kolla om den ftf lät ? lr nåt hahaha kmr inte ihåg :P
 

I slutet på torsdags eftermiddagen va vi så seega så maral & ja promenera runt bordet hela tiden medans vi tänkte haha & sa va Lisa skulle skriva :P haha måste sett riktigt dumt ut ! But who cares xD
 
 De här bilderna e tagna 23:09 på torsdagen. vi började bli liite trötta på hela skiten då. Dock slutade vi inte plugga förrän 02:30 på morgonen :) dåå kände vi oss riktigt duktiga haha. & va ger inte bästa energin om inte godiis :D

Vitlökskroketter, mango sås & chicken nuggets :D Meeee like <3


Kommentarer
Postat av: Shahraaaaam

Hahahahaha gud var roligt!! shahraaaaaaaam :D riktigt fina bilder;) det här har du lyckats bra med haha<3

2009-03-19 @ 09:47:01
Postat av: Häjdii

Thaaanx azizam :D <3

2009-03-20 @ 12:13:30
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0