Söndag.


Idag har det verkligen gått DÅLIGT med pluggandet. men det har ändå vart en bra dag hehe. min bebis hade sovit över här. så när vi vakna käka vi först omellett till frukost som Amer hade lagat :p & sen kolla vi på en väldigt kass film! & den hette oxå Disaster Movie så den har ett väldigt passande namn. Faktist en av de dåligaste filmerna jag sett.. det va ju meningen att den skulle va så dålig att den skulle bli rolig.. men Nej d funka inte för omer & mej haha. Men d va iaf mysigt & va me min älskling lite =) sen så va vi på promenad i snöiga Hultafors & sen hade vi snöbollskrig lol :p Han åkte hem redan 2 , alldeles för tidigt tkr ja :( en av anledningar till d va att ja skulle plugga. men har ännu inte ida pluggat ett PISS :S uschamej känner mej lite kass..menmen. ja fick ta mej en vilodag ida tkr ja . & sen från imån till 27e mars ska ja proritera pluggandet ! för den 27e har vi nämligen våran första tenta .. =/


Just nu väntar ja på att mina systrar ska laga färdigt crepes :D & sen gör hanna smothies oxå muuums :D & Sara P kmr hit oxå .. så om ja inte ska plugga (vilket e väldigt troligt) så e ja nog me mina syskon & sara hehe.. & kollar på film lr spelar buzz lr va vi nu ska göra :D d är mitt söndagsmys för idag . Va har ni gjort ida & va ska ni göra ? :)


Kommentarer
Postat av: Anna

vaaa :D dt är så gott. speciellt kyckling med nudlar! hahaha jaarå :) åååh :/ fan va synd , men då blir det ju desto roligare när ni ses eller hur ? :)) <33

2009-03-08 @ 19:06:24
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: AAAAAA

Haha okey :)) hur gick det då?



Jaafan sant! , kan erkänna att ibland blir det bara för mkt, hon ringer lite väl ofta om man säger så. men så är det, ska inte klaga för kmr ändå sakna det ngn gång :/ <33

2009-03-09 @ 22:11:41
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0