29 maj-7 juni

Hellooo everyone :) Jag har veerkligen vart dålig på att blogga på sistonde men har verkligen inte haft tid ! Heela veckan så va ja tvungen att plugga på förmiddan & sen har ja haft utbildning för H&M kundtjänst-jobbet på kvällen :) Det underbaraste som hänt är att JAG HAR SOMMARLOOOV ! d känns så häärligt hihi , den här helgen har vart så sköön för ja har bara tatt d lungt & sluppit tänka på skolan :D Iallafall sen har d även hänt massa andra saker . Omer & Jag har köpt flygbiljetter t finland hihi . Vi ska på min farbrors bröllop i helsingfors som e den 1a augusti .. men vi åker redan den 25 juli, så vi hinner va i finland i en vecka ungefär :) sen ska vi åka båt hem tsm me mina föräldrar & Hanna . ÄNTLIGEN ska omer & ja resa nånstans tsm haha. & han får träffa släkten oxå haha :D iaf den senaste tiden (förutom att plugga) har ja oxå vart me tjejjerna..vi har festat & fikat :p & i fredags hade vi d bara allmänt mysigt hos Nattiie. Ni e så sööta tjejjer ÄLSKAR ER! Glöm aldrig det :)  Förutom sen har d vart Beach party me 100%tonår, firat Lollos student, grillat me omers familj :D m.m. så häär har ni lite bilder & titta på . Hoppas ni haft en bra helg ! Btw var me min älskling i gbg idag d va riktigt mysigt :) Tack bebiis <3
   
   
   


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0