Underbaart .

Hellooo :) förutom att ja jobbat så har jag umgåtts me min älskling sara de två senaste dagarna b.la, riktigt mysigt :) hon åker snart till Libanon ! :( så måste hinna träffa henne så mkt som möjligt innan :) igår va ja först me min syster Hanna & gick runt i affärer & fika på Espresso House. Sen kom Sara & lite senare drog hanna hem & vi träffa Sandra W. Min bebiis kom oxå hihi & sen var vi alla & käka på Campino . Efter det blev det glass i gräset i parken i solen ! ^^ :D & idag har ja då jobbat på äldreboende shiiiiet så varmt var det inomhus :O Sen träffa ja Sooso & vi käka glass igen haha & kolla runt i affärer. är STOLT lyckades att INTE köpa nåt haha. Yeyee nu e ja SÅ TRÖTT ! så ska sova nu .. imån blir det sooovmorgoon :D Börjar inte förrän 14.00 nämligeen.

 GODNAJT <3



Supergoda Café Latte med nån smak som bara sara minns :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gumman hoppas allt e bra me dig va gullig du e tack so mkt aa vi kom fram sakert lite jobbig resa bara hur gor det me allt i sverige? Saknar er redan jattemkt du for halsa allihopa fran mej o vi hors jag smsar er nar det gor igen eller so skickar jag fran mammas om det gor ha det underbart i sommar o hoppas det blir kul i finland o i tyskland skot om dej huny mina rakastan sinua haha om d nu va rett pusspuss(L)love youu ps det e kooooooooookheeettt har jag dor !!! tur faktist att det e skonare vader i sverige for det e fan overdrivet haha hejdoo

2009-07-01 @ 18:07:27
Postat av: Natii

Lite update kanske hunnybunny? :)

2009-07-01 @ 19:14:43
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0