Liiisse

Jag är vääldigt dålig på att uppdatera haha . men i lördags 27/6 var jag & några homiies i liseberg :D d va riktigt kul . bara att det var såå varmt & mkt kö :O Det var jag, sara, nattie, alfred, omer & sina . D va nice iaf :D Min älskling köpte en klubba till mej där det stod I love you,så gulligt :) men sen tappa han den :( men ja var väldigt glad för den ändå haha :D sen vann omer 2 ankor 4 grodor hahaha . så jag, min lillasyster hanna & hans 2 syskon fick en groda var & sen fick hans syskon en anka var oxå :) omer & jag gjorde t-shirts oxå me bild på oss haha så gulliga :D Det var iaf en minnesvärd daag . Tack alla sötnosar :) Här e lite piiics :D




Mina hetnoosar LOVE YOU <3



Kommentarer
Postat av: AAAAAAAANNA

fan va söööööööta du och omer är i dom t-shirtarna! :D

2009-07-03 @ 11:02:42

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0