Du & Jag 2,5 år :)


Den 1/7-09 firade min älskling & jag att vi varit tsm i 2,5 år ! :D Därmed har vi slått rekord för båda tvås någonsin längsta förhållande & vi förvånade nog ännu mer dom som inte trodde vi skulle va tsm så länge ^^ fattaa va tiden går fort , det är sjukt ! Älskar dej OMER BEGZIC oerhört mycket ! älskar dej bara mer & mer för var dag som går . Hoppas att vi löser allt tsm så att ja får vara me dej hela mitt liv :) För du gör mej lycklig & med dej känner jag mej trygg . Du & Jag Ljubaviii <3

Igår gick vi först runt lite i stan i VÄRMEN ! käka glass me hans mami o såå :) Sen så gick vi hem till hans familj & åt lite & sen drog vi hem t omer för att fixa oss . Vid 7 tiden nån gång drog vi & käka på Brasseriet . SÅÅ gott var det ! :D Jag åt kycklingspett, potatisklyftor, sallad & 2 olika såser & omer tog kycklingfilé på planka. Som vanligt var ja tvungen att ta kort på maten haha xD Efter det drog vi på & kolla The proposal . En kärlekskomedi med Sandra Bullock b.la. Skit bra :D Så vi hade verkligen en LYCKAD dag igår . Tack så mkt älskling <3 & tack så jätte mkt för den fina klockan LOVE IT <3



... & sen pics på den underbara maten SÅKLART haha :D


Kommentarer
Postat av: SVAR TILL SARA

Heej habibtii ! aa kan tänka mej att d va jobbig resa :( uusch 12 timmar lr vad du nu sa :/ vi saknar dej me gumman ! :( nee ingen fara slösa inte pengar ! skicka bara sms om d e nåt viktigt , men oroa dej inte ja kan uppdatera dej ändå va som händer här hehe :) tack så jätte mkt! du får ha d så jätte kul där nere! :) fast d har ja redan sagt hihi . Naaw så gullig du är! Samoin!<3 (=detsamma) aa kan tänka mej att d e kokhett där nere ! får väl va tacksam för värmen vi har här haha . fast idag var d SÅ Varmt på jobbet ja döör! jobbar på distans & typ svettades ända sen första minuten på jobbet till sista haha , d av fruktansvärt menmen :P Puss PUsss <3

2009-07-03 @ 00:53:57
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0