onsdag.

Goodkväll :) just nu håller min lillasyster på att göra inbakade flätor på mej hihi d e så skönt när nån pillar i ens hår . håller nån me mej? :) Förutom att ja mår illa av kycklingtallrik me pommesfrites så mår ja super haha:D i skolan gåre utmärkt :) trivs verkligen me ssk utbildningen hittils iaf hehe. Men e d verkligen ett bra tecken om man redan inte lyssnar på allt som dom säger på föreläsningen ? haha. Nee men hon läraren va faktist väldigt seeg så d va inte mitt fel att man nästan somna haha. Fast seen när kursen kmr igång på riktigt då ska ja bli hejare på att anteckna :D haha.

Idag (förutom massa info & introduktionsinfo t kursen) så va ja me på spel grejs på rabalder . Spela TP & nån annan grej haha som sluta me att man nästan va i spagat på golvet haha. Sen kom nån kille oxå & lyfte mej plötsligt upp & ner & satte mej i en soffa & sen gjorde han samma sak me andra fast istället satte han dom på nåt bord m.m. kanske inte sååå jätte normalt haha. Sen efter d träffa ja min sötnos sara :) vi drog t snack , där ja åt min kycklingtallrik me pommes som ja nu ftf mår illa utav uschamej =/ & imån ska vi oxå äta ute bara för att vi har så lång tid emellan 2 föreläsningar. ska visa en kompis runt i borås & sen äta ute :) denna gången ska ja äta nåt ja inte mår illa av haha. & sen ska maral & ja dra t ica & köpa massa gosaker fast nyttigt haha, tex vindruvor haha. så att vi kan mumsa på dom när vi har en föreläsning från 13.00-15.30 =) Nu ska ja sova sötnosar . Hoppas ni haft en bra dag & kmr få en underbaar dag imån:D

PÖÖÖSSS <3


Kommentarer
Postat av: Monica

Älskar när man pillar på mitt hår :D skönaste huvudmassagen!



Min valp är snart ett år :) mjoo.. det kan ju vara så men här i norrköping så finns det så pass många butiker :D så ja.. alla har väl sitt sätt att klä sig :)

2009-01-21 @ 23:14:54
URL: http://mooniica.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0