Morgonkaffe.


Muggen e från min älskling :D d står Jag älskar dig utanpå
& sen .. I evighet inuti :) My favourite coffe & tea cup <3

Godmorgon allihopa :) Har sovmorgon idag , börjar inte jobba förrän 12.00 så skönt thihi :) Vaknade kl 8 & har ätit frukost & börjat städa rummet . Men nu har ja en liten paus , dricker kaffe & tänkte blogga lite :) Kollade in min statistik lite nyss.. & man märker verkligen skillnad om man e aktiv eller inte . Tex den 6e januari skrev ja 4 inlägg & då hade ja 21 unika besökar(jag vet , inte så mkt kanske haha men ändå) & sen dess har d bara blivit mindre för varje dag för att ja inte bloggat så mkt . så d gäller & uppdatera bra för att man ska ha läsare  haha:) men nu idag så har redan 3 st läst min blogg. en hade gjort avtryck i kommentarer. men vilka var de andra TVÅ? PLEEASE folket kommentera ! så ja vet vilka ni är hihi :D & på d viset kan ja ju kolla in eran blogg, om ni har nån :) Ha det fint allihopa nu ska jag forstätta städa :)

btw IGÅR så jobba ja bara från 7.30-10 , så efter det va ja hemma hos min älskling heela dan tills ja hade sångövning 18.30. D va riktigt mysigt faktist , fast vi inte gjorde nåt spc hihi . Älskar familjen begzic hihi :) <3 Idag ska ja dit me efter jobbet ^^

SAKNAR MINA SÖTNOSAR SANDRA, SARA & NATII :( KAN NI INTE KOMMA HEM SNART ?? känns tomt utan er =/ men ja hoppas iaf att ni har jätte sköönt där ni är:) & sola & ha kul för mej me hihi :D glöm aldrig att ja älskar er <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh tack för tipsen!<3 det uppskattas :)

2009-01-09 @ 12:28:06
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: keela

Ja, det har du ju rätt i :)

2009-01-09 @ 17:01:11
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: sandra

Heej gumman saknar dig me hur mar du? vi hard jattebra men igar brande jag mig faan :) men ha det sa bra gumman love u pussar

2009-01-09 @ 17:47:14
Postat av: Heidi :)

Sv till Sandra: Hej gumman:D ja mår bara fint. okej skönt o höra sötnos :) åhh stackarn :( du får va försiktig när du solar okej? va inte för länge i solen på en gång & smörj in dej me mkt solkräm hela tiden okej? :) tack gumman dsm. Sköt om er ! Puss puss älskar deej <3 hälsa natti <3

2009-01-09 @ 19:50:16
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0