Helgen:)

Har varit väldigt dåligpå att uppdatera de senaste dagarna. men har haft bättre saker för mej helt enkelt haha xD
I torsdags kom Sara habiibti hem från libanon :D ooo så kul . så träffade henne redan i torsdags en snabbis & fick nåra presenter. så fina var dom. tack så mkt sötnos <3


I fredags så hade ja först min sista arbetsdag på hedvigsborgsgården .. det va lite sorgligt faktist =/ menmen.. sen efter jobbet träffa ja mina sötnosar Sara & Alma :D vi fiika på snack , & sen efter typ nåra timmar haha drog vi till Subway & käka muums :D  Runt 9tiden drog vi hem t sara & kolla på film :) Runaway Bride ! En riktig klassiker som e såå bra ! hihi:D & sen sov ja över såklart haha (A)

 
 Jag & sara :) lite suddig bild :/                 Snyggingaar <3

Först på lördag morgon så käka vi frukost =) Sen så fixa vi oss & tog en promenad till stan .. hade egentligen tänkt promenera omkring i centrum , men sen höll ju demostrationen mot israeliterna på i torget . Så vi lyssnade på det..
Sen var vi så frusna att vi inte palla gå mer .. så vi tog en fika på Café orion . mysigt var d hihi :D

På kvällen va ja & min familj hemma hos min kusin, hennes fästman & lille Ozzy :D skulle fira kusin marias födelsedag :) Vi fiika massa onyttigheter & kolla på tv ; "Are u smarter than a 5:th grader" & "körslaget" :) Vårat kusinbarn e vääärldens sötaste :D & d e ju faktist deras bamsestora hund Hampus oxå haha:) Stor & klumpig , men söt :D


          FIIIIKA :D



  Jag & Ozzy :)

 
  Hampus ^^                                              Kusin Maria & Ozzziiie :)


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0