Min Lördag .

Goodkväll :D e skit trött .. men orkar uppdatera min blogg ändå ^^ Lisa ringde mej nyss oxå , så blev väl lite piggare av d kanske hihoo (= d känns om alla typ gör nåt ikväll.. förutom jaaag ! haha. har tillbringat kvällen framför melodifestivalen me mina systrar, min mami & kära sötkusin Ida :D sen har vi spelat siing staar (=


Diggade mest I got u me Rigo, Topaz Sound & Red fox. Deras låt va sköön ;) sen va la EMD helt okej oxå . & hon tjejjen me den "grekiska" låten Alla tyckte ja oxå om (: vilka va era favoriter i melodifestivalen ? :D

Här kan ni lyssna mer på RedFox som sjöng me i låten I got u ;)
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=107958987


Idag lämnade vi som sagt papi till flygplatsen. om ungefär 1 timma e han framme i Florida :D vi kom till flygplatsen typ halv 9 & flyget skulle inte gå förrän halv 11. så vi ville ju vänta tills d lyfte.. & därför tog vi en morgon fika på landvetter hihi:D ja va såå död verkligen haha efter att bara ha sovit 5 timmar, fast katja hade ifs ba sovit 4 timmar :P


Katja & jag "döda" på ett fik i landvetter. . & fråga mej
inte hur jag har min sjal (?) haha.



Sen var vi oxå på Hestra Café Kyrka :) & e ba tvungen att lägga upp bilder på hannas söta gabby ^^ haha.

  
Erkäänn otroligt sööt :D Hon snodde min mössa haha .

nu ska jag sova. blir en heel plugg dag imån & nu säger ja inte så bara, utan d MÅSTE verkligen bli så oxå . så inga uppdateringar av bloggen imån . I hope u survive .. ?? gaash nu e ja verkligen trött, får inte skriva mer haha. GODNATT <3




Kommentarer
Postat av: Trees

å, florida är inte dåligt! Tråkigt att inte få följa med:P och eh.. GODA BULLAR:D att man alltid är sugen på sånt där på kvällen^

2009-02-21 @ 23:27:27
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Trees

jag lägger till dig med sötis;)

2009-02-21 @ 23:33:53
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: caroline

Haha, ja jag är 15. Många som tycker jag ser mycket äldre ut än vad jag egentligen är :)



Jag som tycker det är jobbigt nu, hah.



Min syster satte i mitt löshår, ganska lätt. Själv kan jag göra det men svårt och göra på sig själv. Man fäster varje slinga med en liten slinga av mitt egna hår med hjälp av en värmetång som smälter limmet. Det ser ungefär ut som en nagel limmet. Ganska svårt och förklara men du kanske förstår ändå :) MM gott med bullar, Kraam! :)

2009-02-21 @ 23:43:15
URL: http://caarolines.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0