Moovies mm

Hejhej :) har inget större att berätta . förutom att igår så plugga ja me Sara på HBs bibbla , d va riktigt nice :D sen hade ja sångövning igår oxå & sen sov min älskling över hos mej . vi hade inte bestämt att träffas.. men så kände ja att ja sakna han plötsligt haha & messa han & fråga om han kunde hämta mej efter sångövningen & sen sova över :D så d va kul & plus att ja slapp gå upp för min feta backe me mina högklackade stövlar i kylan xD shit va så onyttig igår drack läsk & käka godis & läsk eeuusch !  vi kollade på "Half past dead" . En gammal , men riktigt bra film :D me bla Ja rule som skådespelare (=


Idag hade vi föreläsning på förmiddagen , riktigt sooft . vilket d kmr va imån oxå & på fredag e vi lediga. så d e en skön vecka ^^ iaf så idag va ja & käka på Jensens Böfhus me min babe , & sen va vi hemma hos han & kolla på filmen "California man" . Så nu efter mkt filmtittande & ätande av onyttigheter .. så ska jag plugga hela kvällen & idag börjar oxå Saras & min "Diet" fram till min B-day. . som e om exakt 1 månad :D kan inte fatta att Lilla jaaag ska fylla 20 haha. iaf , angående våran diet så får vi la se hur d går me den hrrm haha.. ska iaf göra mitt bästa ^^

Cuuuidaate :)


Kommentarer
Postat av: Maral

du gjorde iaf ditt bästa.. i en dag:D<3

2009-02-26 @ 20:38:27
Postat av: Anonym

aw tack baby :D hihi så söt du är! är allt bra med dig? <33

2009-02-27 @ 10:42:00
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt o höra :D joo de mkt bättre, bara lite förkyld. Puss<33

2009-02-27 @ 12:06:37
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0