Godnatt <3

Hejhej. Tjejjerna drog för en liten stund sen . känner mej duktig att jag orkade diska allt & fixa iordning i vardagsrummet & köket. d ser inte alls ut som att 5 galna tjejjer vart där ^^ så nu blir mami säkert glad när hon vaknar på morgonen hihi:D  Men vi hade jättemysigt ikväll iaf :) åt tacos & sen kesellaefterrätt till efterrätt haha:D & chokladmuffins, godis, kaffe m.m. fiiifan va mätta vi va sen. känns typ som man gått upp ett kilo bara ikväll haha.

TACK BRUDAR för ikväll ! :) får vi göra om snart igen :D Looove u hoooes <3

Imån bitti blire till att vakna tidigt . för ska åka typ kl 8 till landvetter flygplats & lämna papi , för han ska t andra sidan atlanten. till FLORIDA :D me sina bröder .. så orättvist ! haha. Men ja unnar honom det^^ har ni nåt tips på vad han kan köpa till mej från USA? :P haha. Nu e ja tröött. Sov gott & Dröm sött everyone (:

Gööööödnaaajt <3

   

Kommentarer
Postat av: Anki

så du har oxå en blogg ;)

2009-02-21 @ 10:21:35
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: nadja luong

njaa,,det har inte gått så bra med pluggandet,,men i helgen måste jag ta tag i mitt liv och plugga hahaha!!

verkar som att ni hade en mysig kväll igår.. PUSS!

2009-02-21 @ 10:25:57
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: nadja luong

hahah,, vi kanske har valt fel utbilding?? ahhaha,,nej men detta fixar vi gumman!

som du märker, jag är vääldigt aktivt här jämfört med FB och alla de andra community,, så vill du få tag i mig lr så,,skriv i min blogg ^^ PUSS

2009-02-21 @ 18:20:25
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Alma

TAAAAAAA BOOOOOOOOOOOOOOOORT BILDEEEEEEEEEN .. & LÄGG UT DEN ANDRA SOM BLEV MKT BÄTTRE ! heeidii seriöst ta bort den nu nu nuuuuuuuuuuuuu .

2009-02-22 @ 01:32:33
Postat av: Till Alma

vadå vilken blev mkt bättre ? där ja smila så mkt? för den tredje som vi tog, som ja tyckte blev bäst va borta, så ja tänkte du hade tatt bort den lr nåt

2009-02-22 @ 09:40:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää ja tog inte booort ngt , men snälla ta bort den bilden .. riktigt fuul typ kom o hjääälp määääj ..

2009-02-22 @ 12:52:42

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0