Fest me SSK brudar ;)

Hej .. har blivit väldigt dålig på att uppdatera . i prooomiiise ska förbättra mej . Så nu ska jag berätta om vad som hände i lördags haha . Jag & tjejjer från SSK04 hade förfest hos Sofia ;) Riktigt kul var det :) Sen drog alla till trägårn, förutom jag, maral & Lisa . vi drog till latino/salsa fest . Hade skiit kul :D fast d typ inte va nåra mskor där haha . Fast d va folk som ja kände så d va najs . Bla nathalie, erkan, mirsad, sylvii & min älskling oxå hihi :D d va grymt bra musik så dansa vi tills d stängdes;) & Liisa du va ju så sööt , du lärde ju dej jätte bra hihi :D Maral & Lisa e så glad att ja fått lära känna er <3

Tyvärr hade jag bara en bild på min mobil från lördags haha & ja hade ingen kamera me mej =/


    Viiii <3


Kommentarer
Postat av: nadja luong

hehe vad kul att du hade kul gumman, vi sågs ju när du var på vägen till latino festen ..minns du?? jag var på väg till XoY då..hihih



2009-02-19 @ 14:23:55
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Maral

åh så söt du är. Jag är också jätteglad för att jag fått lära känna dig<3

2009-02-19 @ 17:42:15
Postat av: A.N

HAHAH jaaa men heidi :O DE VISSTE DU VÄL!??!?! hahaha.

ellerhuuuur skitgamla :D sååå kul vi haft ändå :D<333

2009-02-19 @ 17:45:53
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt bild föresten <33

2009-02-19 @ 17:47:23
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0