dagens händelser.

  • Försökt plugga =/
  • Fått "utbrott" för att jag inte pallar plugga...
  • Haft strömavbrott & frysit.
  • Höll på att bränna ner hela huset typ :P  (Först skulle jag koka vatten i en kanna (för våran vattenkokare e sönder) men sen så blev det strömavbrott .. så jag tänkte inte mer på det . men plattan stod ju ftf på 6an såklart!  så 2 timmar efter att strömmen kommit på igen så fick jag för mej att koka vatten i kastrullen. Då hittade jag en GLÖDhet kanna på en GLÖDhet platta ...så mamis 20 år gamla tekanna som hon fått i bröllopspresent av sin mami blev svart i botten =( ....pluss att jag ..
  • ...Brände mej på handen ..så nu gör det sviiiin ont :(
  • Varit med min kära pojkvän i 3 timmar ungefär.. TACK BEBIS för att du lugnade ner mej haha<3
  • Ätit 2 mackor, 3 pannkakor, pyttipanna, kex, glass med jordgubbssylt ... inte så nyttigt kanske =/
  • Suttit vid fb & bloggen.. fast jag egentligen borde pluggat under den tiden.
  • Haft PANIK för att jag måste komma igång me pluggandet igen...

sååå hejdå nu måste jag fortsätta plugga haha , juste klämde mitt finger i en trasig stol oxå =( uusch jag lovar ingen människa har mer otur än jag ! haha. nu ska jag stoppa näsan i utvecklingspsykologiska teorier ! ^^

TAKE CARE <3



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska alltid börja ha de nu , vill få de längre och de blir det inte om jag håller på o plattar hela tiden :// <33

2009-02-19 @ 18:28:58
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: nadja luong

oj gumman,,vilken dag hahaha,,,hoppas imon blir en bättre dag!



ohja det var mina systrar och vår respektive pojkvänner. De retade både mig och dig, vi liksom " Heeeej " därför..hihih god natt gumman!

2009-02-19 @ 22:48:59
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Bor i Sverige, men bilden är från Beverly Hills hotel! Ha en jättefin fredag!

2009-02-20 @ 08:41:11
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Trees

haha många klantiga saker du lycka med på en dag! ^^

och du verkar ju plugga lika mycket.. Usch!



åh jag vet, haha den är väldigt rörig! jag får fixa det:)

2009-02-20 @ 09:02:25
URL: http://mangofisk.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0