09-02-24

va tiden går fooort . har redan gått i skolan en månad typ :O igår hade vi seminarie . d gick bra , i think :) o d va inte så jätte svårt heller . fast ja hamna i den gruppen som fick den människobild som ja hade verkligen hittat MINST om :S så d va lite irriterande haha. vi fick sociokulturell människobild, vilket e ganska intressant, men d finns inte så mkt fakta om det :P fast läraren sa att vi hade fångat in området bra, så d va ju ändå skönt o höra :)

Igår va vi efter skolan & käka på Golden Elephant - That buffé. . me freddy, karin, lisa & maral =) d va skiit gott som vanligt hehe . & vi behövde inte stressa nånstans så vi satt där typ 2 timmar :D d va riktigt mysigt faktist :) sen efter d gick ja runt me fredrik i stan . köpte en jätte söt kjol :D sätter kanske in bild på den senare (för nu har ja bråttom t skolan haha). sen drog ja t hb igen & satt där me karin lite .. försöker plugga men d gick inte så bra haha :P sen lite innan 4 träffa ja min zäxiga libanes :D vi gick runt lite i stan först & sen fika vi på Espresso House . Ja tog Chai Latte.. muuums d e så gott ! Tack anni för att du tipsa mej om den hihi ^^ sen gick vi t knalle & sen drog vi hem t sara . åt morotskaka & te & tjööta hela kvällen tills ja tog 20 i 11 bussen hem . tack för igår habibti hade jätte kul me dej :) <3

Ne nu har jag väldigt bråttoooom ! får sminka mej i bilen , as usual haha .

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Trees

låter om du haft de görmysigt ju! ätit massor - och då mår man ju alltid bra haha :D

2009-02-24 @ 09:37:35
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha söööötnos :D (L) nu blev jag också sugen på chai! funderar på att köpa sånt där så man kan göra egen chai hemma :))



deee var på ngn hemsida man kunde göra så :D aah jo de har du nog rätt i gumman. Jag känner mig lite bättre, febern har sjunkit och det är ju skönt :) så det är på rätt väg nu iaf! hur är det med dig?<3

2009-02-24 @ 09:51:13
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Vilma [foton, outfits, vardag.]

okej, men den var ändå söt. :)

å, tack så mycket! sånt glädjer mig! :D

2009-02-24 @ 10:33:08
URL: http://viilma.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0