tjeenare åke

4 dagar kvar till julafton, helt sjuuukt :S egentligen borde man julstäda nu och inhandla dom sista julklapparna idag.. men istället sitter jag här och pluggar till omtenta, surt :( Amer och omer åkte precis .. katja ska bli hämtad snart . vet inte va ja ska säga mer , haha , finns inget roligt att berätta. hoppas bara att jag kmr ha koncentration och orken att plugga HELA DAN ! JUSSTEEE d har visst hänt en rolig sak . det ringde imorse från ett konstigt nummer.. 0097155...blabla.. ja ba WHAAt vem ringer från sånt nr . och så säger personen i luren Tjeenare åke . och ja kände självklart igen rösten direkt.. o ja ba men TJENARE MARAL :D blev asglad när hon ringde haha, blev väldigt överraskad dessutom :) saknar dej reeedaaan :( saknar när vi messar o stöttar varandra när vi pluggar .. och nu sitter ja här själv o sistaminutenpluggar :/ haha. men I CAN DO IT :D

ne nu ska ja fortsätta. ha en mysig tredje fjärde advent :D (hahaha ja hade skrivit tredje advent på face book och allt, jag är verkligen såå efter. det är ett bevis på att ja verkligen tkr att tiden går för fort, för jag hänger ju bokstavligt inte med haha :P Pussar<3



(sorry har inga egna fina julbilder, så snor alla från google :P)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0