grattis haris & venus

Goddag :) igår var ja som sagt på bröllop, omers kusin haris gifte sej me en persisk tjej som heter Venus :) otur nog så missa omer & ja själva vigseln.. vi kom 20 min försent :( men omer slutade jobbet sent.. sen segade ja mej också lite för ja visste inte va ja skulle ha på mej xD sen var det iaf lite fest hemma hos Haris familj :) det var nicenice . mat, dricka, musik och dans :) såsom det brukar va på jugoslaviska fester hehe :) som vanligt "tvinga" dom upp mej flera gånger och dansa haha . omers föräldrar kolla och log på mej typ hela kvällen hahaha . antingen så tänker dom "naw va söta dom är, våran son och hans tjej", eller "NÄR SKA DOM GIFTA SEJ??" haha, eller "när ska vi bli av me henne :P" ja tippar faktist på nr 2 . för omers mami sa ja skulle äta godis så ja blev söt och skulle gifta mej snabbare haha och sen skulle haris dra i omers näsa för då skulle omer gifta sej snabbare , lol. haha asså jugoslaver o deras traditioner ;) ne men dom e faktist inte så wierd haha, dom flesta traditionerna diggar ja :) var förresten inte rädda, ja har inga giftas planer på lääääänge . ja är ung ftf och lever livet ;D lr hhm d vill säga pluggar sönder av mej till ssk höhö xD

Ne nu ska jag städa mina hela 37 kvm , (KOLLA SLÄKTEN, NU SKREV JA kvm och inte KM haha! dom hade drivit om det på förra släktträffen nämligen :P) . sen måste ja skriva en inlämning som har deadline imorgon 23.59. Maybe så kommer min kusin emma idag och hälsar på, hon är här och hälsar på från skåne nämligen :) sen hade farzane frågat om ja ville komma till stan också och träffa dom runt 18 . får se hur ja ska hinna allt haha :P PLUS att ja har tusen julklappar att köpa . dock finns det en morgondag också :D Pussar<3

Kommentarer
Postat av: isabella

va?

2009-12-22 @ 14:44:15
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: ida

nejnej, jag skulle till tandläkaren, så var tvungen att gå upp så tidigt. :)

_

hahaha, hoppas lägenheten blev fin :D !

2009-12-22 @ 15:21:26
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Jag jobbar i Skärblacka precis innan ett pappersbruk som "virkesmätare" nästan, får inte riktigt göra det som de får eftersom jag inte är utbildad. :P

2009-12-22 @ 15:46:30
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: Joo samma här, nee vi hittade det aldrig tyvärr haha, men vi fick spela det på datorn istället ^^ Tack desamma! :D

2009-12-22 @ 15:50:37
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Trees

Åh hej:D Ne jag har vart i london nyss men börjar i monaco i januari =)

2009-12-23 @ 09:02:09
URL: http://mangofisk.se

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0