Grattiiis Farsane i efterskott <3

Shululuu :) Hoppas att alla haft en mysig jul :) min har vart jätte bra :D har som sagt firat me släktingar... ska göra ett inlägg senare me bilder o så om min jul :)

Igår var det som sagt Juldagen ! Vi vaknade sent, för att vi vart uppe till 4 på morgonen och kollat på film. sen åt vi julmat igen :) och på eftermiddagen körde omer hem mej . För ja skulle fixa iordning mej innan tjejjerna kom :D Farsane fyllde år på julafton :D Grattiiis hun, hoppas du hade en bra B-day :) så vi firade henne på juldagen . vi va hemma hos mej och spela singstar, dansa och åt massa onyttigt :D sen drog dom ut, men inte jag :P jobbade nämligen idag ..sen plus så har ja faktist tröttnat på X&Y :/ det var iaf Jag, farsane, gormit, Jessika, sara, sandra, alma, angelica, sabina, viktoria och så hade hon me sej 3 pers :) sen var sjklart min boy lite här emellanåt haha han kom och gick hela tiden :P det var iaf mysigt. Tack tjejjer <3 Bilder på det kmr så fort ja fått bilder från sandra :D

Imoorgon ska ja jobba igen , sen ska omers familj hem till min familj i hultafors och vi ska käka julmat och så haha. dom e så söta , det var dom själva som ville komma och hälsa på min familj :D det bådar gott att våra familjer kan umgås med varandra ;D BTW nu är det bestämt hur ja ska fira nyår ; ska fira hemma hos omers  familj och min familj kmr oxå dit :D sen plus omers kusiner och 2 familjer till . d kmr bli nice :D får se mamma kanske börjar dansa till Kuci, kuci hahaha. Det kmr bli myyycket dans, musik och maaaat :D sen fyller ju älskling och Jag 3 år <3


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0