J o b b :)

Har suttit hemma nu typ 5 veckor sen mitt semester vik. tog slut.. förutom 2 dagar som ja jobbade i mitten av september.. men imorse så väcktes jag av att jobbet ringde mej .. så börjar kl 13 ida & slutar 21.15 . ska bli gött, palla sitta hemma :P
har vart effektiiv i morse ;) har hjälpt mami me tvätten, spelat piano & fixat så att omer ÄNTLIGEN tar emot sms ! ja kontaktade bara tele2 & så fixa dom d direkt, skiit bra ;) sen har ja såklart latat mej oxå & kollat på tv haha =)

Min ÄLSKLING fyllde år i måndags, 21 . stoor pojke hihi =) så ja & min lillasyster va hemma hos han & firade tsm me hans familj & nåra andra gäster . d va naajs.

R.I.P alla dom som dog i skolmassakern i Finland. Ja fattar inte att en människa kan göra något sådant & han hade tydligen planerat d i 6 år . såå hemskt :(  Suomi, mä muistan teitä kun mä rukoilen <3




Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0