Confused.

Heej. sitter här i pyjamas o känner mej allmänt lat haha.. orkar inte göra nånting =/
Bajram idag.. så grattis alla som firar d ida hehe :D hoppas ni får en riktigt bra dag me era familjer =)
Ja ska hem t min älskling & hans familj o fira lite.. men hinner inte va där så länge för har sång övning sen..d blir alltid så för mej att saker krockar usch..

Känner mej så förvirrad just nu.. vet inte vad jag ska ta mej till.. i ena stunden vet jag precis hur jag vill ha det & sen plötsligt känns d som att ja inte har nån aning. Åh varför e allting så svårt :'( men d fixar väl sej..på nåt sätt :(

Här e e bilder när vi va på Model Lab i gbg.. & sen 2 bilder som min syrra fixat =)
 

                    
   J A G


             
     D U  &  J A G <3

         
   D U                                                      Syskonkärleek <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Viiiiiiiifta på händerna fjooooortiiiis ;P

2008-09-30 @ 19:37:08
Postat av: Nelkish

Sa SOTTA nii Ar Duso(L)



Saknar ER..

Volim Tee

2008-10-17 @ 08:14:29
Postat av: Anni

RIKTIGT FINA BILDER GUMMAN! modelljävel <3

2008-10-20 @ 19:05:22
URL: http://bbaraanni.blogg.se/
Postat av: Mischka

är du boråsare? för din kille är de

2008-10-20 @ 19:10:39
URL: http://miischka.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0