Helgen.

Godkväll. ska bara skriva lite innan jag ska lägga mig, börjar jobbet kl 7 imån usch =/ har experimenterat lite me designen på min blogg .. men har inte lyckats SÅÅ bra. så designen är ftf under restauration lr vad d nu heter haha.

Igår kväll umgicks jag me min kära vän Sandra Wiberg =) Först så promenerade vi 8 km ! Kände mej lite stolt efteråt haha. Sen gick vi hem till var & en .. och sen typ vid sextiden stack ja hem t henne & vi börja fixa oss hehe. Sen tog vi 20 i 10 bussen t stan & drog t swing. Drickan e billigare innan 11 därför drog vi så tidigt in t stan haha. Men vi hade skiit kul iaf , vi får göra d nån gång igen gumman. Nästa gång i Gbg som sagt ;)

Idag har ja vart me min älskling. Det har vart hur mysigt som helst =) vi promenera lite & sen va ja o handla på ica maxi me hans familj under tiden som han övningskörde hehe. Sen så kolla vi på film & käka godis mums mums haha.




JAG & MIN SNYGGING <3


            



Såå nu har ni fått se lite bilder . Ska sova nu , Godnatt sötnosar :)

Puss Puss // Hejdii ♥




Kommentarer
Postat av: Alicia

hur har du lyckats med det? jag har kollat för min men jag har inte hittat något, fast kanske är jag för lat för att riktigt engagera mig:P

2008-07-01 @ 20:04:12
URL: http://aliciamedina.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0