S t u d e n t , 2 0 0 8 <3

Det här var nog en av de lyckligaste dagarna i hela mitt LIV! shit jag kan ftf inte fatta att d e sant haha. Självklart kmr ja att sakna vårat älskade Bäckäng. Men just nu känns det bara sköönt =) Saknaden kmr sen när man blir uttråkad i höst haha ;) Studentdagen bestod först utav champagnefrukost vid vattentornet. Sedan träffades vi i klassrummet & fick våra betyg & skrev i varandras mössor o såå =) ALMA fy skääms vad du skrev i nåns mössa hhaha kmr aldrig glömma d . Jefla bosnier, jag tror du fattar va ja menar :P Sen hade vi avslutning i aulan, lite sorgligt var det faktist.. sista avslutningen som man fick vara med om på HALIB :( (världens bästa skola btw!) Sedan var vi 6:e klassen att springa ut på trappan. Shiit vilken känsla det var asså! och vi sjöng inte traditionella studentsången hahaha. Nee vi körde en remix som Sara Younes i egen hög person kom på haha. (Hon var väldigt stolt efter det haha eftersom att vi fortsatte sjunga den på flaket oxå i typ en timma haha). aa och sen så möttes vi av våra föräldrar såklart hihi:D & sen körde vi runt i våran fint utsmyckade lastbil, tyvärr utan musik, så därför fick vi sjunga sönder våra halsar istället. och vi som inte skulle dricka nåt, men joo d blev så ändåå haha. För almas mami fixa champagne till oss! tack så mkt förresten hehe =) Sen så hade jag öppet hus hemma hos mej & d kom massa folk. Väldigt trevligt var d faktist hihi =) & omers föräldrar kom oxå , dom skrev så gulligt på ett kort "Vi hade en dotter.. men nu har vi 2".. Naaaw hihi:D


Här kmr lite bilder iaf :D


C h a m p a g n e  f r u k o s t e n !! 


          
          A L M A , S A R A & J E S S I C A =)                                       G- Uniit haha


Näästan Hela Klassen =)



         Miin Piff =)                                               Finne <3 Bosnier = Sant ;)




                    Jaaag =)                                                 Hamno & Nadir !




En Nöjd & Belåten Heidi haha =)                Ser ni Likheterna?? 




J a g & M i n  B a b y <3


PÅ FLAKET ^^ 




ÖPPET HUS AT MY PLACE !!



Jag tyckte att den yngsta gästen på festen skulle få äran att visa sej på min Blogg, GABRIELLA=)





KLASSFESTEN FÖRE UTGÅNG ! 


        

       Jonas & Jaag .                                                Sandra älskliing=)


   

Nattiie & Jenniie =)                                       Hahaha, No comments !


Jahaao och så tog bilderna slut här! En väldigt skön & minnesvärd dag var d iaf , student 2008 ! :D


HALIB i mitt hjärta !


Kommentarer
Postat av: Shåny (:

OMG JÄÄÄÄÄÄÄÄWLA FAKKFÄJS ALMAA ;P

2008-06-19 @ 13:20:02
Postat av: Anonym ..

Ja svär hon Alma är bäääääääääääääääääääääst , tumme upp ;P

2008-06-19 @ 13:39:56
Postat av: Hejdilicious

BRA ALMA att du kommenterar din egna kommentar! hahaha

2008-06-19 @ 23:16:15
Postat av: Shåny (:

Hahah, ja kommenterar inget bara den första :P HAHAAH

2008-06-20 @ 14:08:39
Postat av: katrin & hanna

åååh men dt e juh gabriella... min lilla bäbis... hehe... jag villl haet hon var juh dt kortet hon var hur söööööt som helt... hihih

niice blogg du hadde :)

pusssah

2008-06-21 @ 00:45:28
URL: http://goldenfish.webblogg.se/
Postat av: Hejdilicious ♥

aa jag kan skicka den bilden t dej hehe :) thaanx hihi<3

2008-06-21 @ 01:03:14
Postat av: lindah

Den där ungen var nog det sötaste jag sett, och du var bedårande på studenten tjejen :)

2008-12-12 @ 00:54:36
URL: http://lindahh.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0