BALEN!

Det var verkligen en dag att minnas. Jag gick på balen med mina underbara vänner Sara & Sandra =)  Maten var skiit god haha men musiken senare på kvällen var kass! men det gjorde inte så mkt , för första gången så shejkade sara & jag till oavsett vilken musik. (annars brukar jag va rätt så kräsen haha) Efter den kvällen var vi helt döda iaf. Vet inte vad jag ska säga mer hehe.. men här kmr lite bilder att checka in =)

Min klänning var från Brides and Beauties och håret fixade jag på Hårklippet. Hon va riktigt duktig som fixa mitt hår o d blev inte såå dyrt heller hehe. 700 kr sammanlagt me hårnålar o allt =)






Jaag hehe !



Här är lite bilder på mina underbara vänner =)
 
Det ser ut som ja e kortast, men ja lovar marken lutade sej så ! haha

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0