Uppdatering.

Hej kära läsare.. (ni få som orkar bry sej om mitt liv haha)

Det va länge sen ja uppdaterade denna blogg, så känner att d e nog dags att göra d haha. Har jobbat skit mkt senaste tiden , fast i helgen va ja ledig . SÅ skönt ! I fredags kom mina föräldrar o minsta syrran hem från kroatien så har umgått me min familj o så :) fast nu e hela familjen bortresta :( dom åkte t finland igår o ja kunde inte följa me , ville verkligen :(
menmen ja får tänkta på den "feta" lönen som kmr sen i augusti haha.

I helgen har ja oxå vart på almenäs o alidbergsbadet :) . d har ju vart skiit fint väder så vf inte passa på ? :P sen har min baby o ja vart me Elmir & Daniella lite o så oxå, festat lite o såå:P

Jaja vet inte vad ja ska skriva nu.. är hemma just nu . känns lite tomt när familjen inte e här. har gett katten , fiskarna & marsvinet mat nu haha. Sen senare ikväll ska ja nog åka hem t omer igen . Vågar inte sova själv :P hehe. Imån börjar ja inte jobbar förrän kl 2 så d blir skönt o ha lite sovmorgon:D


Imåån kmr Sarazäximama hem imån btw :D ska bli SÅ kul o träffa min hetnos igen! har saknat henne mkt :( hon har säkert mkt o berätta o ja vågar inte ens gissa hur många friare hon dissat hahah .


orkar ej skriva mer nuu :P  


BAJBAJ <3


Kommentarer
Postat av: ida

nej inte så mycket faktiskt :) lagom kan man väl säga:) jag är hemma hos josefin just nu, ska sova här inatt:) vad gör du själv? okej;/ lite trist men det är ju alltid bra med pengar?! nej vi ska ju inte det;/ håller med om att det suger. synd att du inte kunde hänga med heller ;/ men nåt positivt i det finns säkert :) annars är det bra eller?:) puss<3

2008-07-30 @ 00:48:35
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: Tina

2008-07-30 @ 21:21:58
URL: http://tinaheterjag.blogg.se/
Postat av: Tin

Hejhej<3

Hur e det med dig?

på nått sätt hamnade jag här på din blogg :P

haha jaja

puss

2008-07-30 @ 21:23:24
URL: http://tinaheterjag.blogg.se/
Postat av: Alicia

hej!!hur är det? Sökte du till socionom i gbg denna terminen eller? Puss

2008-08-01 @ 16:58:06
URL: http://aliciamedina.blogg.se/
Postat av: Alma

Va ere du skriver om henne hela tiden Whattaheeeeeeell lixoooooooooooooom hallooooo ! Go gift dej me henne fan .. kan du aldrig skriva att du saknar mej oxo o att ja oxo e heeeeeet .. boooooooooox i huvvet ska du fo ne ja kommer hem :) kom nyss hem fron kroatien ska va her i en heeeeel moooooooonad till soooo fett niiiiiiice .. CHuuuuuuuuuuuuuuuuuss :D

2008-08-01 @ 21:26:31

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0