Förberedelser inför Nyår (:

Tjaaa Folket =) Både gårdagen & idag har gått åt till att ränna runt på stan. Shoppat en del kläder, fast en klänning som ja köpte igår lämna jag tbax idag haha. Igår så va ja me Sandra sötnosen :) Usssch va vi promenera ! haha. D blev typ 6 timmars promenad, där vi emellan fika typ en timma på Café Orion :) Ja fick tyvääärr inte ta nåt kort på henne . hon tyckte hon såg risig ut :O man baa whaat haha. Hon e typ het 24/7 nämligen haha ;) så häär har ni bild på mitt fika + ett gammalt kort på henne :D haha.

 
       SÖTNOS :) <3

  
    Chocolate chip cookie & Kaaffeee :)

Idag gick ja runt me papi i fleeera affärer för att panikt fixa en grej som ja ska ge t min älskling i 2 års present hihi. Vi har sagt att vi inte ska köpa nåt t varandra .. meeen ja gjorde det ändå haha. Visar kort på det sen. Och förhoppningsvis så läser han inte min blogg ikväll lr imån . På nyårsafton eller aa det blir nyårsdagen .. så har vi vart tillsammans 2 år :D För att vara exakt så är det 1/1-09 kl 01:20 . Så vid det klockslaget ska jag ge henne en stor blöt puss :D haha.

Idag köpte ja lite nyårspresenter till hans familj . Är nöjd faktist hihi :) för dom e muslimer så därför ger dom presenter på nyår istället för på julafton (= IMÅN åker jag btw till Växjö me hans familj :D kanske redan nämnt det haha. ska fira nyår me deras släktingar . så d blir naajs :) vi åker redan kl 11 imån förmiddag . & ja borde egentligen sova nu redan så ja orkar va uppe länge imån.. PLUS att ja måste vakna tidigt imån & packa . har inte gjort det än , uschameej :( & mååste fixa färdigt mina naglar nu oxå haha . för d e ju "Skiiit" viktigt :S hahaha.

Kanske skriver nåra rader imån bitti , om ja hinner =) Puss puss på er alla söta läsare <3

JAG & ALISA PÅ NYÅRSAFTON FÖR ETT ÅR SEN !  :D


Kommentarer
Postat av: marielle

sv: japp, allt har löst sig med honom nu:D och jag tror jag tar den vita faktiskt :S har bara använt den en gång, och vill inte att den bara ska ligga i garderoben liksom ;) gott nytt år! kram Marielle

2008-12-30 @ 23:59:04
URL: http://petterssonmarielle.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Visst blev hon ;D haha. okej, ja oth är ju så bra :) helt nyttigt att se på. Nyår blire fest! lite oklara planer bara :D ha ett GOTT NYTT ÅR själv! och tare lugnt i dimman ;)

2008-12-31 @ 00:39:46
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0