Antagen .

Jag sökte till sjuksköterska utbildningen till våren i Borås , & jag blev antagen . Först hade jag tänkt att inte börja plugga vidare än .. hade tänkte börja t hösten istället . men just nu överväger jag starkt att tacka JA . För det är 800 som sökte till utbildningen .. & ungefär 400 står på kö .. så alltså e d skit många som vill komma in & ja blev antagen :S omg snacka om press . & alla tkr att man ska börja plugga nu för d e så dåliga tider me jobb & så . har verkligen haft beslutsångest nu över helgen & hela dan idag . Men .. jag har bestämt mej (tror jag) haha , att jag ska tacka ja . shit kan inte fatta att ja börjar högskolan redan nu t våren isf . e typ redan nervös haha . Jag uppdaterar er sen när jag tackat JA . :P


Kommentarer
Postat av: lindah

Tänk om jag också kunde bli antagen till något UTAN att jag behövde söka.

Eller ennu bättre att mina betg bara växte över en natt eller två, just nu ligger dem väl mest på noll!

2008-12-15 @ 22:30:04
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: Almaa

DUUUUUUUUU SKAAAAAAAAAA GÅÅÅÅÅÅÅ TSM MED MEEEEEJ PÅ HG NANANANA ;)

2008-12-15 @ 22:50:18
Postat av: Anonym

hej läs gärna min blogg.. speciellt den sista inlägget :) skriv gärna vad du tycker.. från ditt eget perspektiv.. hih ha det bra kramar diana

2008-12-15 @ 22:52:00
Postat av: Diana

hej läs gärna min blogg.. speciellt den sista inlägget :) skriv gärna vad du tycker.. från ditt eget perspektiv.. hih ha det bra kramar diana

2008-12-15 @ 22:52:19
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: an

fiin header! ;)

2008-12-16 @ 20:37:18
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0